Sunday 23 August 2015

Sekaannusta kehäsihteerin kanssa

KR- näyttely

Olin Jennyn kanssa tänään sunnuntaina 23.8 kaikkien rotujen koiranäyttelyssä. Papilloneja oli 13. Jenny tuli junioriluokan nartuissa toiseksi ja sai ERI:n ja SA:n.

"Olen piilossa" : )


Kaikki SA:n saaneet nartut kutsutaan paras narttu- kehään (PN). Odotin kehän reunalla, että pn- kehä alkaisi. Kehäsihteeri ryhtyi luettelemaan koirien luettelonumeroita, jotka kuuluivat pn- kehään. Kehäsihteeri ei luetellut Jennyn luettelonumeroa, joten menin kysymään, saiko Jenny SA:n vai ei. Kehäsihteeri vastasi, että ei. Olin ihan ihmeissäni, sillä aika moni kuuli, että Jenny olisi saanut SA:n. Muut ihmiset yleisössä kehottivat minua menemään kehään ja sanomaan, että kyllä Jenny sai SA:n. Niinpä minä sitten menin ja kysyin vielä kerran asiaa. Vastaus oli jälleen ei. Menin kehästä pois. Pian tuomari viittoi minut ja Jennyn takaisin kehään. Kehäsihteerillä oli tullut huolimattomuusvirhe, josta seurasi pieni sekaannus. Paras narttu- kehässä Jenny oli kolmas, eikä sertiä tai varasertiä tullut.

Seuraava näyttely on viikon päästä ja se on tarkoitettu pelkästään kääpiö- ja seurakoirille, eli FCI- ryhmälle 9, mihin Jenny kuuluu. Näyttelyyn on ilmoitettu 20 papillonia, eli tosi paljon.

Postauksen kuvat on otettu tänään kotona näyttelypäivän jälkeen.

No comments:

Post a Comment